مبلمان خانگی و اداری

فروشگاه اینترنتی مبلمان خانگی و اداری

مبلمان خانگی و اداری

فروشگاه اینترنتی مبلمان خانگی و اداری

فروش آنلاین انواع محصولات چوبی سرویس خواب | مبل | بوفه | میز ناهار خوری | تخت خواب | ساعت ایستاده | گرامافون | میز و صندلی اداری | میز تلویزیون

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

طراحی و دیزاین دکوراسیون آشپزخانه اصول و قواعدی دارد که با رعایت کردن آنها می توانید دکوراسیون کاربردی و زیبایی داشته باشید .

طراحی و دیزاین دکوراسیون آشپزخانه اصول و قواعدی دارد که با رعایت کردن آنها می توانید دکوراسیون کاربردی و زیبایی داشته باشید . آشپزخانه یکی از مکان های مهم خانه است که افراد خانه دار بیشتر زمان خود را در آن سپری می کنند و از این رو دکوراسیون آن اهمیت زیادی دارد . امروزه بیشتر آشپزخانه ها با سبک مدرن ساخته می شوند و به داخل پذیرایی کاملا دید دارند و باید دکوراسیون آنها علاوه بر کاربردی بودن زیبا و شیک باشد .

طراحی و دیزاین آشپزخانه باید با توجه به انتظارات و نیازهای خودتان انجام شود و به راحتی به وسایل آن دسترسی داشته باشید .

 

دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه

 

کابینت

مهم ترین وسیله آشپزخانه کابینت است که بیشتر فضای آشپزخانه را اشغال می کند ، کابینت ها را باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل انتخاب کنید و همچنین باید جنس آنها باکیفیت باشد و در معرض رطوبت آسیب نبینند . کابینت ها در مدل ها و جنس های مختلف ساخته می شوند که می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارید مدل مورد نظرتان را خریداری کنید . کابینت هایگلاس ، کابینت ام دی اف ، کابینت نئوپان و کابینت آلومینیومی از مدل های مختلف کابینت هستند . کابینت هایگلاس به علت زیبایی و براق بودن و همچنین قیمت مناسب طرفدار بیشتری دارد .

 

کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه

مبلمان آشپزخانه

نوع مبلمانی که در آشپزخانه قرار داده می شود باید بر اساس سبک دکوراسیون داخلی منزل انتخاب شود . برای آشپزخانه های مدرن از میز و صندلی های ساده و جمع و جور استفاده می شود . در آشپزخانه های مدرن که از اپن آشپزخانه به عنوان میز ناهار خوری استفاده می کنند صندلی های پایه بلند اپن طراحی شده اند که به زیبایی و شیک بودن دکوراسیون آشپزخانه می افزاید .

تزیین آشپزخانه

در تزیین آشپزخانه بهتر است افراط نکنید و آشپزخانه را بیش از حد شلوغ نکنید . قبل از شروع به تزیین آشپزخانه آن را مرتب کنید و وسایل اضافی را دور بریزید ، برای تزیین از وسایل ساده و کاربردی استفاده کنید . می توانید برای روکابینتی آشپزخانه از چوب یا سنگ های مرمر و گرانیت طبیعی با گره ها و بافت استفاده کنید . لوسترها نیز وسایل روشنایی هستند که می توانید از آنها برای تزیین استفاده کنید . برای تزیین کانتر آشپزخانه وسایل برقی کاربردی را روی آن بچینید .

 

تزیین آشپزخانه
تزیین آشپزخانه

 

نورپردازی آشپزخانه

در نورپردازی آشپزخانه نورپردازی بالای سینک ، میز کار و قسمت غذاخوری خیلی مهم است و این مکان ها حتما باید نور کافی داشته باشند چراغ های ال ای دی برای زیر کابینت مناسب هستند . در آشپزخانه همه باید نور سفید و قوی داشته باشیم و هم نور ملایم که هنگام دورهمی و معاشرت بتوانیم از این مکان استفاده کنیم .

چند نکته برای چیدمان آشپزخانه

  1. در چیدمان آشپزخانه دقت کنید هر چیزی را در جای مناسب خود و جایی که استفاده می کنید قرار دهید ، قابلمه و ماهیتابه ها را در نزدیکی محل آشپزی قرار دهید تا به راحتی در دسترس باشند .
  2. برای راحتی کار می توانید ظروف مواد و ادویه را از نوع شیشه ای انتخاب کنید که داخل آن دیده شود که پیدا کردن و استفاده از آن راحت باشد .
  3. اگر آشپزخانه کوچکی دارید از رنگ های روشن استفاده کنید ، رنگ های تیره فضای آشپزخانه را کوچکتر نشان می دهند . از رنگ های روشن برای کابینت آشپزخانه و از نور طبیعی برای توسعه دید استفاده کنید .
  4. برای دم دست بودن روغن ها و وسایل آشپزی یک قفسه کنار اجاق گاز در نظر بگیرید تا برای آشپزی کردن کارتان راحت تر باشد .

 

دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه

 

  • ۹۹/۰۸/۰۶
  • مهشید سهیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی