مبلمان خانگی و اداری

فروشگاه اینترنتی مبلمان خانگی و اداری

مبلمان خانگی و اداری

فروشگاه اینترنتی مبلمان خانگی و اداری

فروش آنلاین انواع محصولات چوبی سرویس خواب | مبل | بوفه | میز ناهار خوری | تخت خواب | ساعت ایستاده | گرامافون | میز و صندلی اداری | میز تلویزیون

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اتاق پذیرایی یکی از مکان های پر رفت و آمد است که بیشترین مساحت خانه را به خود اختصاص داده است

اتاق پذیرایی یکی از مکان های پر رفت و آمد است که بیشترین مساحت خانه را به خود اختصاص داده است و از آنجا که مهمانی ها در این مکان برگزار می شود رنگ دیوار پذیرایی اهمیت زیادی پیدا می کند و یکی از مهم ترین مراحل طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی پذیرایی است . دیوار ها اگر ساده باشند کسل کننده می شوند تزیین و رنگ دیوار یک راه حل برای برطرف کردن این مشکل است . برای تزیین و رنگ کردن دیوار ابتدا سبک دکواسیون داخلی منزلتان را مشخص کنید و بر اساس آن تزیین و رنگ دیوار را شروع کنید .

رنگ دیوار پذیرایی
رنگ دیوار پذیرایی

انتخاب رنگ دیوار ها بر اساس نوع دکوراسیون داخلی

بر اساس سبک دکوراسیون داخلی منزل نوع تزیینات و رنگ دیوار اتاق پذیرایی مشخص می شود . اگر شما به سبک کلاسیک و سنتی علاقه مند هستید می توانید از رنگ های پرطرفدار مثل کرم ، خاکستری ، آبی ، سبز و قرمز استفاده کنید این رنگ ها کاربرد زیادی در دکوراسیون های سنتی و کلاسیک دارند . اگر به سبک دکوراسیون امروزی و مدرن علاقه دارید رنگ های زیبا و امروزی زیادی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید ، رنگ های خنثی ، سفید ، طلایی ، نقره ای و برنزی از جمله رنگ های مدرن و امروزی مناسب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی هستند .

برای کسانی که دوست داند اتاق پذیرایی رسمی باشد رنگ های مات مناسبند و برای آنهایی که می خواهند محیط گرم و صمیمی باشد رنگ های نیمه براق می توانند مناسب باشند .

 

دیوار پذیرایی آبی
دیوار پذیرایی آبی

 

تزیین دیوار پذیرایی

برای تزیین دیوار پذیرایی باید اصول و قواعد خاص این کار را بدانیم و آنها را اجرا کنیم . برای تزیین دیوار ها باید با توجه به مساحت و اندازه دیوار این کار را انجام دهید برای دیوارهایی که کوچک هستند و فضای کمی دارند باید از طرح های ساده استفاده کنید و آنها را شلوغ نکنید . طر ح هایی که نقش زیادی دارند و شلوغ هستند برای این دیوار ها مناسب نیستند و اتاق را شلوغ و آشفته می کنند . طرح هایی که برای تزیین دیوار استفاده می کنید باید متناسب با رنگ دیوار اتاق باشد و با آن همخوانی داشته باشد ولی باید رنگ آن همرنگ با دیوار نباشد تا زیبایی خود را نشان دهد .

 

دیوار پذیرایی سبز
دیوار پذیرایی سبز

 

استفاده از استیکر برای تزیین دیوار پذیرایی

به جای استفاده از کاغذ دیواری می توانید از استیکر برای تزیین دیوار پذیرایی استفاده کنید . انتخاب نوع استیکر بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد . استیکرها فضای پذیرایی را مدرن و جدید نشان می دهند و برای فضاهایی با سبک مدرن مناسب هستند . در استفاده از استیکر ها دقت کنید برای دیوار های کوچک طرح های پر نقش و شلوغ انتخاب نکنید و از استیکر با طرح های ساده استفاده کنید و همچنین طرح های ساده و بی رنگ را برای دیوارهای بزرگ انتخاب نکنید .

 

 

رنگ دیوار پذیرایی
رنگ دیوار پذیرایی

 

رنگ مناسب برای دیوار پذیرایی

انتخاب رنگ دیوار پذیرایی یکی از دغدغه های افراد است و باید در انتخاب مناسب این رنگ دقت کافی داشته باشید . برای انتخاب رنگ دیوار پذیرایی به رنگ دیگر وسایل اتاق دقت کنید و رنگ دیوار را هماهنگ و ست با رنگ دیگر وسایل انتخاب کنید .

رنگ آبی : کسانی که دوست دارند فضای پذیرایی منزلشان پر از آرامش و احساس امنیت باشد رنگ آبی یکی از رنگ های مناسب است . برای اتاق پذیرایی با رنگ دیوار آبی می توانید از مبلمان با رنگ بنفش روشن ، زرد ، سبز روشن و یا قهوه ای استفاده کنید .

رنگ یاسی : یاسی یک رنگ با وقار و شاد است که برای کسانی که به دنبال فضای شاد هستند مناسب است . برای پذیرایی یاسی رنگ می توانید از مبلمان طوسی و سفید استفاده کنید تا فضایی دلچسب خلق شود .

رنگ قهوه ای : از جمله رنگ های محبوب و رایج برای پذیرایی قهوه ای است . بیشتر رنگ وسایل را قهوه ای انتخاب می کنند و برای دیوار ها کمتر استفاده می شود ولی اگر یکی از دیوار ها را قهوه ای رنگ کنید می توانید حس گرما و صمیمیت را در فضا ایجاد کنید .

رنگ نارنجی : یکی ار رنگ های گرم که نماد شادی و انرژی نیز هست رنگ نارنجی است . این رنگ برای افرادی که به فضاها و دکوراسیون های خاص علاقه دارند مناسب است . برای سالن پذیرایی نارنجی از مبلمان قهوه ای ، زرد و سبز استفاده کنید .

رنگ صورتی : کسانی که می خواهند یک فضای ملایم و ارامش بخش داشته باشند می توانند از رنگ صورتی برای دیوار های پذیرایی استفاده کنند . در سالن پذیرایی صورتی می توانید از مبلمان با ترکیب رنگ صورتی و سفید استفاده کنید .

رنگ سبز : سبز یکی از رنگ های زیبا و جذاب است که می توانید برای دیوار های پذیرایی از آن استفاده کنید و فضایی زیبا خلق کنید . برای سالن پذیرایی سبز می توانید از مبلمان به رنگ زرد و کرم استفاده کنید .

 

دیوار پذیرایی سبز
دیوار پذیرایی سبز

 

  • ۹۹/۰۸/۰۶
  • مهشید سهیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی