مبلمان خانگی و اداری

فروشگاه اینترنتی مبلمان خانگی و اداری

مبلمان خانگی و اداری

فروشگاه اینترنتی مبلمان خانگی و اداری

فروش آنلاین انواع محصولات چوبی سرویس خواب | مبل | بوفه | میز ناهار خوری | تخت خواب | ساعت ایستاده | گرامافون | میز و صندلی اداری | میز تلویزیون

کلمات کلیدی

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آنچه که ما در مورد انتخاب سرویس خواب باید بدانیم این است که سرویس خواب تشکیل شده از تخت و میز توالت وعسلی که مهم ترین وسایل در اتاق خواب هستند.

آنچه که ما در مورد انتخاب سرویس خواب باید بدانیم این است که سرویس خواب تشکیل شده از تخت و میز توالت وعسلی که مهم ترین وسایل در اتاق خواب هستند. تخت خواب باید کاملا استاندارد باشد چرا که بدن در حالت دراز کشیده باید خون را درسراسر بدن گردش دهد.

 

در انتخاب سرویس خواب آن چیزی که ابتدا باید در نظر داشت این است که چه کسی قرار است ازآن استفاده کند, تخت خواب های بزرگ راحتی شما را تضمین می کنند ولی باید توجه کنیم که اندازه تخت باید متناسب با اتاق خوابمان باشد نباید تختی را استفاده کنیم که فضای اتاق را بگیرد و دست و پا گیر باشد .

تصاویری از انتخاب سرویس خواب

785638690

decoratingidea345

c1ia1jvwsxctomcj9j8h

decorationpictures316

اگر فضای کمی در اتاق برای جا دادن تخت خواب دارید می توانید از تخت خواب تاشو استفاده کنید به صورتی که هنگام خواب آن را باز کرده و بعد از استراحت جمع کنید و فضای باز و راحتی در اتاقتان داشته باشید.

تخت های یک نفره باید عرضشان بین ۹۰ تا ۱۱۰ باشند و تخت های دو نفره باید عرضی بین ۱۳۵ تا ۱۵۰ داشته باشند.ارتفاع تخت هم بستگی به سن فرد دارد معمولا برای کودکان ارتفاع پایینتر است و برای بزرگترها بین ۳۵ تا ۴۰ می باشد.

اگر هنگام خرید تصمیم گرفتید که تختی از جنس ام دی اف که با رنگ جلا خورده بخرید باید توجه کنید که تخت مورد نظر بوی رنگ ندهد چرا که این بو می تواند مدت ها شما را در خواب اذیت کند وایجاد آلرژی نماید.

اگر قصد خرید تختخواب فرفوژه دارید باید تختی را انتخاب کنید که لبه های تیز نداشته باشد و لبه های آن به صورت منحنی باشد خصوصا اگر بچه کوچک در منزلتان می باشد.

نکته مهم دیگر انتخاب میز توالت است میز توالت معمولا دو نوع است میز هایی که آینه شان به میز چسبیده و میزی که آینه آن جدا می باشد .اگر در خانه بچه کوچک دارید بهتر است از میزی استفاده کنید که آینه اش چسبیده به میز باشد واگر آینه میزتان جداست بهتر است خودتان آن را روی دیوار نصب کنید ,این کار را برای ایمنی حتما انجام دهید.

گذاشتن میزدر کنار تخت نیز ضروری است خصوصا برای افراد مسن که می توانند از آن برای گذاشتن دارو ,ساعت و موبایل و…استفاده کنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت دی ایران از انواع مدل های تخت و پا تختی و میز توالت دیدن نمایید وسرویس مورد نظرتان را با صرف کمترین زمان وهزینه و با ارسال رایگان درب منزل خود دریافت کنید.

منبع

  • مهشید سهیلی
  • ۰
  • ۰

مهم ترین عنصر در زیبایی هر خانه ای دیوارها هستند که به فضای خانه شخصیت می بخشند.

مهم ترین عنصر در زیبایی هر خانه ای دیوارها هستند که به فضای خانه شخصیت می بخشند.دیوارها بزرگترین قسمت قابل مشاهده در هر منزلی می باشند, با رعایت نکات مهم در تزیین دیوار برای دکوراسیون منزل بیشترین تاثیر را در فضای خانه به وجود آورید. پس با آویزان کردن وسایل زیبا می شود چهره زیبایی به دیوار منزلتان دهید.

 

وقتی به دیوار خالی اتاقتان نگاه می کنید در این فکر هستید که چطور می توان با کمترین هزینه دیوار اتاق را به صورت چشم گیری تزیین کنید نکته مهم اینجاست که باید دیوارها تمیز و بدون خرابی باشند در غیر این صورت شما ابتدا باید دیوارها رادرست کنید بعد با استفاده از رنگ یا کاغذ دیواری آن را پوشش دهید.

تصاویری از تزیین دیوار در خانه

1-20

Design-the-wall-behind-the-TV-750x578

تزیین-دیوار

mo14814

مهم ترین بخش در هر خانه اتاق پذیرایی آن است چرا که افراد برای دور هم بودن بیشترین وقت خود را در آنجا می گذرانند پس باید در طراحی دکوراسیون آن بیشترین دقت را نمود, شما می توانید با تزیین دیوار برای دکوراسیون به وسیله طراحی و نصب تابلوهای بزرگ زیبایی خاصی به فضای موجود بدهید.

یکی دیگر از روش ها استفاده از پوستر ها و کاغذ دیوار های سه بعدی می باشد که باعث می شود فضای اتاق دلنشین شود شما با نصب ظروف چینی یا مسی لوکس روی دیوار اتاق پذیرایی می توانید چشم ها را به سمت دیوارها خیره کنید.

برای زدن کاغذ دیواری سعی کنید تمام دیوارها را با یک طرح به صورت یکدست نپوشانید,قسمتی از دیوارها باید به صورت قاب یا طرحی دیگر با رنگ متفاوت روی دیوار زده شود.

برای اتاق نشیمن برچسب هایی از ورقه های کامپوزیتی روی دیوارهای پشت مبلمان و میز ال سی دی بسیار جذاب هستند وهمچنین می توان از نور پردازی های ظریف استفاده کنیم که فضای دیوارها خراب نشود.

اتاق خواب فضای زیادی برای تزیین دارد که ما می توانیم با استفاده کاغذ دیواری و بر چسب های زیبا دیوار اتاق را بپوشانیم و با قاب های قدیمی و خاطره انگیز دیوار اتاقمان را تزیین کنیم.ضمن اینکه ما نصب ساعت های فانتزی روی دیوار جلوه خاصی به اتاقمان می بخشیم.

منبع

  • مهشید سهیلی
  • ۰
  • ۰

جا کفشی وسیله ای است که معمولا در کنار در ورودی هنگام داخل و خارج شدن از منزل قرارمی گیرد

جا کفشی وسیله ای است که معمولا در کنار در ورودی هنگام داخل و خارج شدن از منزل قرارمی گیرد,جا کفشی در دکوراسیون منزل جزء یکی از وسایل ضروری است که از بهم ریختگی درآن قسمت از خانه جلو گیری می کند و همچنین می تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما داشته باشد.

 

هنگام آمدن مهمان به خانه اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد جا کفشی برای نگهداری کفش هایشان می باشد,پس بهتر است جا کفشی مدرن وشیک انتخاب نمایید تا تصویر زیبایی از منزلتان در چشم مهمانان به وجود آید.

تصاویری از جا کفشی در دکوراسیون منزل

278617_309

جدیدترین-مدل-های-جا-کفشی-چوبی-ام-دی-اف-و-دیواری-4

201633033853509156a

mdf-shoe-storage-12

یکی از فاکتورهای انتخاب جا کفشی اندازه راهروی منزل شماست که جا کفشی باید طبق آن انتخاب شود,اگر راهروی شما کوچک باشد گذاشتن جا کفشی بزرگ می تواند ایجاد مشکل نماید و عبور و مرور را برای اهالی خانه سخت نماید.

اگر شما جز خانواده های پر جمعیت هستید و فضای کافی برای جاکفشی بزرگ دارید می توانید از جا کفشی های جا دار برای کفش هایتان استفاده کنید,ضمن اینکه برای انتخاب جا کفشی باید به جنس آن توجه نمود که بهترین گزینه ها استفاده از چوب بلوط ,گیلاس وافرا می باشد که هم تاثیر زیادی در قیمت و هم در ماندگاری جا کفشی می تواند داشته باشد.

امروزه جدیدترین جا کفشی ها از جنس ام دی اف می باشد,که در رنگ ها ومدل های مختلف به صورت کشویی ,قفسه ایی ,کمدی و… ساخته می شوند.در طراحی جا کفشی ام دی اف یا جاکفشی چوبی می توان از رنگ های روشن استفاده نمود جا کفشی های سفید یکی از زیباترین و شیک ترین جا کفشی ها محسوب می شوند.

با توجه به مدل های مختلف جا کفشی که هریک زیبایی های خاص خود را دارند شما می توانید بسته به سلیقه افراد وفضای اختصاص داده شده جا کفشی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

شما می توانید انواع مدل های جا کفشی را در سایت دی ایران مشاهده نمایید و جا کفشی دلخواه خود را با صرف کمترین هزینه وبا ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع

  • مهشید سهیلی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون اداری دارای قانون هایست که اگر درست اعمال شوند به محیط کار شما زیبایی خاصی می بخشند,شما می توانید سبک چیدمان را بنا به سلیقه خود تغییر دهید.

دکوراسیون اداری دارای قانون هایست که اگر درست اعمال شوند به محیط کار شما زیبایی خاصی می بخشند,شما می توانید سبک چیدمان را بنا به سلیقه خود تغییر دهید.هماهنگ کردن محیط کارباعث اثر گذاری بیشتر می شود ومحیط کار را زیباتر می کند که این قضیه بستگی به مبلمان اداری آن محیط دارد.

 

برای طراحی محیط کار رنگ دیوارها, سقف ,نوع کف پوش ,نور پردازی و مبل اداری نقش بسزایی در آرامش واز بین بردن هنجارهای عصبی در محیط کار دارد.

تصاویری از انواع مبلمان اداری

hou10936

0.385392001312145444_parsnaz_ir

sofa-tazeen.ir_

251919_large-لوازم-و-اثاثیه-مبل-مبلمان-اداری-هیوا-چوب

یک اتاق معمولی می تواند به عنوان اتاق کارمندان یا مدیران آن اداره تعیین گردد که دراین اتاق ها ما با استفاده از مبلمان های خاص ونوع فعالیت آنها می توانیم اتاق ها را از یکدیگر جدا نماییم همچنین مبلمان مراجعه کنندگان نیز باید در این مکان مشخص شود.

نیاز افراد یک سازمان اداری با یکدیگر مساوی نیست این نیازها بنا به سن وجنسیت با یکدیگر متفاوت است,پس ما برای انتخاب وچیدمان مبلمان باید دقت لازم را داشته باشیم وتا جایی که امکان دارد از سلیقه افراد آن سازمان برای چیدمان آن کمک بگیریم.

یادمان باشد آسایش و آرامش افراد در محیط کار بیشتر از تزیین کردن محیط اهمییت دارد زیرا دکوراسیون زیبا زمانی که کارمندان در آن آسایش نداشته باشند به یک سازمان بدون کارایی تبدیل می شود.

یکی از سبک های دکوراسیون مدرن اداری سادگی مبلمان های ادراری وصندلی هاست,در این دکوراسیون هر چه مبلمان ها ساده تر باشد فضا زیباتر می شود در این سبک بیشتر به سادگی و خلوتی محیط توجه می شود وبیشتر از مبلمان یا صندلی هایی با رنگ تیره استفاده می کنند.

دکوراسیون کلاسیک اداری یکی دیگر از سبک ها می باشد که مبلمان های آن به محیط شکوه وبزرگی خاصی می بخشد که نحوه چیدمان آن اعتبار خاصی به محیط می دهد وفضا را جذاب وبا نظم نشان می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت دی ایران جدیدترین و شیک ترین مبلما ن های اداری را بنا به سلیقه خاص خودتان انتخاب نمایید و به محیط کار خود زیبایی خاصی بدهید,این مبلمان ها بدون صرف هزینه ورایگان درب منزل به شما تحویل داده می شود.

منبع

  • مهشید سهیلی
  • ۰
  • ۰

اگر فضای خانه ما کوچک است نباید مانعی باشد که ما نتوانیم دکوراسیون آن را به زیبایی طراحی کنیم ما حتی با داشتن خانه ای کوچک می توانیم دکوراسیون زیبایی برای آن بچینیم,رازهایی برای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک وجود دارد که در ذیل به آن اشاره می کنیم.

اگر فضای خانه ما کوچک است نباید مانعی باشد که ما نتوانیم دکوراسیون آن را به زیبایی طراحی کنیم ما حتی با داشتن خانه ای کوچک می توانیم دکوراسیون زیبایی برای آن بچینیم,رازهایی برای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک وجود دارد که در ذیل به آن اشاره می کنیم.

 

یکی از راهکارهای بزرگ جلوه دادن منزل حذف کاغذ دیواری یا رنگ های تیره وشلوغ از خانه و استفاده از رنگ های روشن وملایم است به خصوص در سقف خانه باید از رنگ های بسیار روشن استفاده نمود, چون فضای خانه را روشن تر نشان می دهد.ضمن اینکه باید پرده های ضخیم رابرداشت و از پرده هایی نازک با رنگ روشن اسنفاده نمود.

تبلیغات : لوکس ترین مبل های اداری در سایت اینترنتی

تصاویری از چیدمان خانه های کوچک

1

4184174_339

Simple-and-delicate-built-in-shelves

از روش های مهم دیگر این است که باید از الگوی تک رنگی در خانه استفاده نمود مثلا دیوارها ,سقف ,مبلمان ,حتی کف پوش وفرش را باید از رنگ روشن یکدست استفاده کرد.

یکی دیگر از روش ها این است که تا حد امکان پنجره ها در سایز بزرگ ساخته شوند و فاقد پوشش باشند ,وسایل غیر ضروری رااز چیدمان حذف کرده ,از رنگ های یکدست روشن برای وسایل و کف پوش منزل استفاده کیند وهمچنین از مبلمان ظریف وآینه کاری در سقف و دیوارها برای بزرگ تر کردن خانه استفاده نمایید تا فضای خانه را دلباز تر نشان دهد.

اگر اتاق شما پنجره ندارد شما می توانید نفطه کانونی منزل خود را در نظر بگیرید یعنی همان جایی که در اولین لحظه چشم بیننده سمت آن می رودشما باید در این مکان ها از شومینه,قفسه کتاب,تابلوی نقاشی و…استفاده نمود که چشم ببیننده سمت آن برود و نداشتن پنجره به چشم نیاید.وقتی در خانه نقطه کانونی مشخص شود چیدمان مبل ها راحت تر می شود.

روشن نگه داشتن فضای خانه با استفاده از نور پردازی یکی دیگر از روش ها ست,ما باید لامپ های سوخته وخراب را عوض کرده و به جای آن لامپ هایی با نور دهی زیاد وگرمای کمتر استفاده نماییم.ما می توانیم در قسمت های مختلف از چراغ های زیبا استفاده کنیم و همچنین لوستر های قدیمی را باز کنیم و به جای آن لوستر های پر نور و زیبا نصب نماییم.

شما می توانید بادیدن سرویس های چوبی بسیار شیک و زیبا در سایت دی ایران دکوراسیون منزل خود را به زیبایی طراحی نمایید و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع

  • مهشید سهیلی
  • ۰
  • ۰

شاید به خاطر داشته باشید که در گذشته کمد چوبی وسیله ای بود برای گذاشتن تلویزیون اما بعدها با طراحی جدید با ترکیبی از شیشه و چوب کمد های دکور دار یا بوفه ساخته شد.

شاید به خاطر داشته باشید که در گذشته کمد چوبی وسیله ای بود برای گذاشتن تلویزیون اما بعدها با طراحی جدید با ترکیبی از شیشه و چوب کمد های دکور دار یا بوفه ساخته شد.امروزه بوفه در منزل اکثر خانواده های ایرانی وجود داردو به نحوی است که از بوفه های شیک برای زیبا کردن منزلشان استفاده می کنند.

در بوفه معمولا از ظرف های شیک و گران قیمت و کریستال های جذاب برای زیبا کردن اتاق پذیرایی ,نشیمن یا ناهار خوری اسنفاده می کنند.البته ناگفته نماند که عده ای علاقه به وسایل ی ظروف قدیمی دارند که می توان برای نگه داریشان ازبوفه استفاده نمود.

تصاویری از بوفه های شیک

شکل واندازه بوفه بستگی به بزرگی یا کوچکی محیطی دارد که قرار است بوفه را درآن محل قرار دهیم.معمولا بوفه را جایی در خانه قرار می دهند که جلوی رفت وآمد نباشد ولی بتوان به راحتی از هر زاویه آن را دید.بوفه باید طوری قراربگیرد که به راحتی بتوان شیشه یا وسایل داخل آن را تمیز نمود.

بوفه ها در اندازه ,مدل ,رنگ ,طرح ,جنس وسایز های مختلفی وجود دارد رنگ انتخابی برای بوفه باید با وسایل چوبی منزلمان هم خوانی داشته باشد اندازه و مدل بوفه بستگی به سلیقه خودمان دارد.

بوفه ها در مدل های مختلف وجود دارد که ما چند نمونه از آن را بیان می کنیم:بوفه های با دست حکاکی شده که حکاکی آنها به صورت سنتی می باشد,بوف های آینه دار که در قسمت های مختلف آن آینه به کار برده شده,بوفه های کلاسیک که به صورت کمد یا قفسه هستند این نوع بوفه معمولا برای نگه داری ظروف چینی بکار برده می شوند, بوفه از جنس ام دی اف که در سایزها ورنگها ومدل های مختلف ساخته می شود.

اگر ما بتوانیم بوفه ای زیبا متناسب با دکوراسیون خانه مان انتخاب کنیم می توانیم منزلی شیک وبسیار زیبا داشته باشیم.برای خرید بوفه های شیک وزیبا حتما نیاز نیست که به بازار بروید وزمان زیادی را صرف انتخاب بوفه مورد نظرتان کنید,شما می توانید با مراجعه به سایت دی ایران از جدیدترین بوفه ها دیدن نمایید وپس از انتخاب آن را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع

  • مهشید سهیلی
  • ۰
  • ۰

امروزه داشتن وسایل مناسب و استاندارد در هر منزلی ضروری شده است چرا که نشستن بر روی پاها باعث عوارض زیادی می شود خوشبختانه اکثر خانواده های ایرانی به ضرورت استفاده از این وسیله پی برده اند.

امروزه داشتن وسایل مناسب و استاندارد در هر منزلی ضروری شده است چرا که نشستن بر روی پاها باعث عوارض زیادی می شود خوشبختانه اکثر خانواده های ایرانی به ضرورت استفاده از این وسیله پی برده اند. یکی از این وسایل میز ناهار خوری می باشد .در منازل کوچک و آپارتمانی جای گرفتن میز ناهار خوری در یک مکان مناسب دغدغه اکثر خانم هاست و تاثیر و نقش میز ناهار خوری کم جا دراین منازل به وضوح مشاهده می شود.ولی در منازل بزرگ این مشکل وجود ندارد و بنا به سلیقه اعضای خانه می توان جای میز ناهار خوری را تعیین کرد.

در جای گیری میز ناهار خوری باید مواردی را در نظر داشت ازجمله اینکه میز ناهار خوری نباید در مسیر رفت وآمد باشدزیرا در مسیر بودن میز می تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی شود,درانتخاب میز ناهار خوری باید به جنس چوب ,روکش صندلی,رنگ آن با دکوراسیون منزل,اتصالات وکیفیت میز توجه نمود.

تصاویری از میز ناهار خوری

در انتخاب رنگ برای میز ناهار خوری باید از رنگ های گرم استفاده کنیم چرا که این رنگ ها باعث بالا رفتن میزان اشتها وهمچنین صمیمیت بین افراد خانه می شود.در اطراف میز ناهار خوری تا جایی که امکان دارد از گل و گیاه طبیعی استفاده نمایید چرا که گل طبیعی باعث زیبایی مکان غذا خوردن می شود وهمچنین فضای اطراف را با طراوت تر می کند.

ابعاد میز ناهار خوری را در نظر داشته باشید که متناسب با منزل شما باشد اگر میز ناهار خوری شما بزرگ می باشد و فضای کمی برای قرار دادن آن دارید می توانید یک طرف میز را به دیوار بچسبانید.نورپردازی یکی دیگر از موارد مهم در مکانی است که میز ناهار خوری قرار دارد,هرچه نور بیشتری این مکان باشد هنگام صرف غذا فضای بهتری به وجود می آیدو غذا دلچسب تر می شود.

میز ناهارخوری را تا جایی که امکان دارد از تلویزیون خانه دور کنید تا عادت بد نگاه کردن به تلویزیون هنگام صرف غذا از بین برود و افراد خانه از کنار هم نشستن وصرف غذا لذت ببرند.
برای تزیین میز ناهار خوری شما میتوانید از ظروف کریستال یا ظرف میوه در وسط میز برای زیبا تر شدن دکوراسیون استفاده نمایید.شما می توانید بهترین وشیک ترین مدل های میز ناهار خوری را در رنگ ها وطرح های جدید,باکیفیت عالی مطابق سلیقه خود را در سایت دی ایران مشاهده نمایید و بدون اتلاف وقت در کمترین زمان ,به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع

  • مهشید سهیلی
  • ۰
  • ۰

آماده کردن اتاق خواب کودک یکی از جذاب ترین کارهایی است که پدر ومادر قبل از تولد آن را انجام می دهد, در تهیه اتاق خواب کودک نکات مهمی را باید در نظر داشت واین  بخاطر رشد و تغییر بسیار سریع کودک است.از این رو در این مقاله بایدها و نیایدها در مورد اتاق خواب نوزاد را بررسی خواهیم کرد.

آماده کردن اتاق خواب کودک یکی از جذاب ترین کارهایی است که پدر ومادر قبل از تولد آن را انجام می دهد, در تهیه اتاق خواب کودک نکات مهمی را باید در نظر داشت واین  بخاطر رشد و تغییر بسیار سریع کودک است.از این رو در این مقاله بایدها و نیایدها در مورد اتاق خواب نوزاد را بررسی خواهیم کرد.

هنگام برنامه ریزی برای دکوراسیون اتاق خواب کودک رنگ آمیزی ,نوع کف پوش, پوشش دیوارها, پرده ,انتخاب تخت و کمد بسیار مهم می باش و باید در نظر گرفته شود..وسایلی که در اتاق خواب کودک وجود دارد معمولا فرسوده نمی شود فقط بخاطر رشد سریع کودک کمتر از یک سال بی استفاده می شود.

تصاویری از اتاق خواب نوزاد

بنابراین رنگ اتاق و انتخاب وسایل باید طوری باشد که درچند سال اول کودک بتواند از آن وسایل به راحتی استفاد کند و همچنین سایز تخت و کمد باید به نحوی باشد که تا چند سال اول بتوان ازآن استفاده نمود, تخت باید طوری باشد که به راحتی بتوان نرده های آن برداشته وآن را به تخت ساده تبدیل نمود کمدها باید کشو دار باشد که در سال اول بتوان برای جای لباس وپوشک از آن استفاده کرد ودر سالهای بعد بتوان از آن استفاده های دیگر نمود.
در اتاق خواب کودک باید به سیستم نور پردازی وگرمایی آن توجه نمود. دمای اتاق خواب کودک باید بین ۱۹-۲۲درجه سانتیگراد باشد اتاق خواب کودک باید در معرض نور مستقیم خورشید نباشد و با پرده نازک پوشیده شود که هم اتاق را روشن کند وهم نگذارد نور مستقیم به اتاق بتابد.

اگر اتاق خواب کم نور باشد با چراغ تایمر دار می توان این مشکل را حل کرد یا از چراغ خواب استفاده نمود البته نا گفته نماند که پرده اتاق خواب باید یک آستری ضخیم داشته باشد که در مواقعی که کودک خواب است اتاق را بتوان به خوبی تاریک کرد.
کف پوش اتاق خواب باید نرم باشد به شکلی باشد که اگر نوزاد بزرگتر شد و به کودک نو پا تبدیل شد, هنگام راه رفتن مایعات یا خوراکی اگراز دستش ریخت به راحتی قابل شستشو باشد.اتاق خواب اگر فضای مناسب داشته باشد می توانید یک مبل یا صندلی راحت برای شیر دهی مادر در اتاق قرار داد.
اتاق خواب کودک باید ایمنی کامل داشته باشد از کف پوش لیز استفاده نشود,پریزها باید دور از دسترس باشد اگر پریزها در پایین قرار دارد باید با وسایل مخصوص آنها رامسدود کرد.
منبع

  • مهشید سهیلی
  • ۰
  • ۰

نقش پرده در زیبایی دکوراسیون منزل ایرانی جایگاه خاصی دارد, برای استفاده از پرده در منزل نکات ریز وقابل توجهی وجود دارد از جمله اندازه پنجره ها,معماری ساختمان,چشم انداز بیرون ساختمان,و نور دهی پنجره ها حائز اهمییت است و همچنین مصرف کننده باید مدل,جنس ورنگ پارچه مورد استفاده خود را در نظر داشته باشد.

نقش پرده در زیبایی دکوراسیون منزل ایرانی جایگاه خاصی دارد, برای استفاده از پرده در منزل نکات ریز وقابل توجهی وجود دارد از جمله اندازه پنجره ها,معماری ساختمان,چشم انداز بیرون ساختمان,و نور دهی پنجره ها حائز اهمییت است و همچنین مصرف کننده باید مدل,جنس ورنگ پارچه مورد استفاده خود را در نظر داشته باشد.

 

نقش پرده در زیبایی دکوراسیون منزل ایرانی جایگاه خاصی دارد, برای استفاده از پرده در منزل نکات ریز وقابل توجهی وجود دارد از جمله اندازه پنجره ها,معماری ساختمان,چشم انداز بیرون ساختمان,و نور دهی پنجره ها حائز اهمییت است و همچنین مصرف کننده باید مدل,جنس ورنگ پارچه مورد استفاده خود را در نظر داشته باشد.

نقش پرده در هر خانه به این شکل میباشد که :پرده باعث به وجود آمدن محیطی امن در خانه می شود,با پرده می شود محیط داخل خانه و بیرون آن را از هم جدا کرد,پرده نقش تزیینی در هر خانه را دارد,پرده مانعی برای نفوذ گرما وسرما می باشد,پرده باعث پوشیدن نواقص یک خانه می شود.

نور یکی دیگر از مواردمهم در انتخاب پرده هر خانه می باشد زیرا باعث تامین نورآن خانه می باشد ,وقتی شما وارد یک خانه می شوید بی اراده چشمتان سمت پنجره کشیده می شود,شایدشما بخواهید باکمترین هزینه بهترین پرده را تهیه نمایید نوع پرده می توانندفضای خانه را بصورت چشم گیری عوض کند ومحیط را از یکنواختی ونا هماهنگی خارج نماید.پوشش پنجره ها می تواند از جنس پرده سنتی,کر کره ای,یا حتی گیاهان زنده باشند.

پرده معمولا از یک لایه ثابت در زیر که معمولا از جنس ساتن سفید می باشد ولایه رویی آن را بنا به فصل میتوان تغییر داد که در فصل بهار و تابستان میتوان از پارچه های گلداراستفاده کرد ودر فصل زمستان از پارچه هایی با رنگ های گرم انتخاب نمود.

خانم ها معمولا برای خرید پرده حساسیت خاصی دارند چرا که پرده ازآن وسایلی است که سا لها در خانه از آن استفاده می شود,درکشور ما همه افراد از پرده استفاده می کنند ولی در کشورهای غربی ترجیح می دهند که پنجرهای خانه خود را نپوشانند.

منبع

  • مهشید سهیلی
  • ۰
  • ۰

آشپزخانه کوچک یکی از مهمترین دغدغه های خانم های خانه دار است ,در طراحی دکوراسیون آشپزخانه هدف ما این است که فضاهای غیر ضروری را به فضاهای قابل استفاده تبدیل کنیم.

آشپزخانه کوچک یکی از مهمترین دغدغه های خانم های خانه دار است ,در طراحی دکوراسیون آشپزخانه هدف ما این است که فضاهای غیر ضروری را به فضاهای قابل استفاده تبدیل کنیم. ما میتوانیم از رنگ سفید برای روشن کردن فضا وهمچنین نور پردازی های مناسب وروشن برای شادتر کردن فضا استفاده نمایید.دراینجا نکات مهم در مورد آشپزخانه های کوچک را مرور خواهیم کرد.

شما می توانید از فضاهای اطراف آشپزخانه استفاده کنید مخصوصا اگر آشپزخانه شما اوپن باشد با طراحی زیبا و به روز فضای زیبایی به اتاق نشیمن یا پذیرایی خود دهید و از اوپن برای میز ناهار خوری استفاده نمایید یکی از مسایل مهم دیگر در آشپزخانه داشتن کابینت های جادار با طرح های زیبا و دلباز می باشد که بتوانید تمام وسایل خود را درون آن جا دهید در این مرحله شما می توانیدبا قرار دادن کشو و قفسه درون کابینت این کاررا انجام دهیدو تمام وسایل خود را درآن جا دهید.

 

کابینت در آشپزخانه به دو صورت کلاسیک و مدرن میباشد که با رنگ و لعاب خاص خود می تواند زیبایی آشپزخانه تان را دو چندان نماید در گذشته رنگ کابینت ها معمولا قهوهای روشن یا تیره بوده ولی اکنون رنگ آن بستگی به دکوراسیون منزل شما وهچنین سلیقه خود فرد دارد. مسئله دیگر رنگ کاشی ها در آشپزخانه می باشد که معمولا از کاشی های روشن استفاده می شود روشن بودن کاشی ,آشپزخانه رادلبازتر و روشن تر می کند.

یکی دیگر از مطالب مهم در اشپزخانه چیدمان آن می باشد درآشپزخانه هر خانم سلیقه مخصوص خود را دارد آشپزخانه نقش بسزایی در دکوراسیون هر خانه را دارد چون چند ساعتی در روز را درآن مکان میگذراند,در این مرحله ما باید وسایل غیر ضروری را جمع آوری نماییم تا از هرج ومرج درآشپزخانه جلوگیری کنید و وسایل ضروری و قابل استفاده را باچیدمان مناسب در کابینت ها قرار دهید تا فضای بزگتری به وجود آورید.

یکی دیگر از موارد مهم در آشپزخانه گذاشتن یخچال و وسایل تزیینی در آشپزخانه میباشد که فضای زیبایی به آشپزخانه شما می دهد. شما می توانید از گلدان هایی با رنگ سفید برای زیباتر شدن استفاده کنید,همچنین اگر دیوارهای آشپزخانه شما لک دارد یا آسیب دیده می باشد باید آن را ترمیم و رنگ دیوارها راتغییر دهید.با رعایت این نکات شما می توانید آشپزخانه کوچک خود رابه به مکانی دلباز وزیبا وشیک تبدیل نمایید .

منبع

  • مهشید سهیلی