مبلمان خانگی و اداری

فروشگاه اینترنتی مبلمان خانگی و اداری

مبلمان خانگی و اداری

فروشگاه اینترنتی مبلمان خانگی و اداری

فروش آنلاین انواع محصولات چوبی سرویس خواب | مبل | بوفه | میز ناهار خوری | تخت خواب | ساعت ایستاده | گرامافون | میز و صندلی اداری | میز تلویزیون

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون اتاق خواب ساده باید به گونه ای طراحی شود که همه ی نیاز های فرد را برآورده کند .

دکوراسیون اتاق خواب ساده باید به گونه ای طراحی شود که همه ی نیاز های فرد را برآورده کند . اتاق خواب محل استراحت است و بعد از یک روز کاری و فشارها و استرس های روزانه پناهگاهی برای به آرامش رسیدن و رفع خستگی های روزمره می باشد بنابراین باید در چیدمان و طراحی دکوراسیون آن همه ی تلاشتان را به کار گیرید تا همه ی نیازهایتان را برطرف کند . اگر تلاشتان را به کار گیرید می توانید اتاق خواب ساده را به زیباترین و شیک ترین اتاق تبدیل کنید . همانطور که می دانید زیبایی در سادگی است و برای اتاق خواب نیز می توانید سادگی و زیبایی را با هم همراه کنید .

 

دکوراسیون اتاق خواب ساده
دکوراسیون اتاق خواب ساده

 

رنگ مناسب اتاق خواب با دکوراسیون ساده

رنگ اتاق خواب تاثیر زیادی در روحیات و احساسات شما دارد که باید از بین رنگ های آرامش بخش انتخاب شود و از به کاربردن رنگ های تند و جیغ دوری کنید . آبی یکی از رنگ های آرامش بخش است و می توانید از ترکیب رنگ های آن برای اتاق خواب استفاده کنید . ترکیب رنگ زرد و آبی از بهترین ترکیب رنگ هاست که بیشتر برای اتاق خواب نوجوان مناسب است چون هم آرامش بخش است و هم ذهن را باز می کند و می تواند فضای مناسبی برای یادگیری و مطالعه ایجاد کند .

برای اتاق های ساده می توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید ، این رنگ ها به راحتی با رنگ های دیگر ست و هماهنگ می شوند . می توانید پس زمینه رنگ اتاق خواب را از رنگ های خاکستری ، بژ و سفید انتخاب کنید . اگر اتاق خوابتان کوچک است از رنگ های روشن مثل رنگ های پاستیلی ، آبی روشن ، بنفش کمرنگ ، سبز ، صورتی و زرد استفاده کنید تا اتاق روشن و دلباز به چشم بیاید . ترکیب رنگ سبز و زرد نیز برای اتاق خواب مناسب است و می تواند فضای ساده و آرامش بخشی را ایجاد کند .

 

دکوراسیون اتاق خواب ساده
دکوراسیون اتاق خواب ساده

تزیین دیوار های اتاق خواب با دکوراسیون ساده

رنگ دیوار های اتاق خواب باید طوری باشد که چشم را آزار ندهد و برای طولانی مدت کسل کننده نشود . می توانید از کاغذ دیواری های ساده و شیک برای یک اتاق خواب ساده استفاده کنید . رنگ کاغذ دیواری را از رنگ های شاد و ملایم انتخاب کنید تا فضای اتاق را دلباز نشان دهد . همچنین می توانید دیوار را بصورت ساده رنگ آمیزی کنید و برای تزیین آن از استیکر هایی که دوست دارید استفاده کنید .

پرده اتاق خواب ساده

برای نما دادن به فضای یک اتاق خواب ساده از پرده های زیبا و چشمگیر استفاده کنید تا فضای اتاق را از یکنواختی خارج کند . پرده می تواند تاثیر زیادی روی دکوراسیون اتاق خواب داشته باشد و فضای آن را عوض کند . پرده های اتاق خواب نباید از طرح های خیلی شلوغ انتخاب شوند چون باعث می شود اتاق شلوغ و بی نظم به چشم بیاید و آرامش فضا را به هم می زند .

 

پرده اتاق خواب ساده
پرده اتاق خواب ساده

 

نور و روشنایی اتاق خواب ساده

همانطور که می دانید نور تاثیر فوق العاده زیادی در همه ی دکوراسیون ها دارد . نور می تواند دکوراسیون اتاق را نمایان کند و زیبایی آن را دوچندان کند . برای تامین نور اتاق خواب ساده می توانید از لوستر های شیک استفاده کنید تا فضای اتاق زیبایی بیشتری داشته باشد . نور اتاق خواب نباید یک دست باشد به همین خاطر باید در کنار نور لوستر از آباژور و چراغ خواب نیز استفاده کنید ، استفاده از آباژور های شیک به دکوراسیون اتاق خواب ساده جلوه بیشتری می دهد .

 

 

نور اتاق خواب ساده
نور اتاق خواب ساده

 

چیدمان اتاق خواب ساده

برای چیدمان اتاق خواب بزرگترین دیوار اتاق را برای قرار دادن تخت خواب در نظر بگیرید و پاتختی ها را دو طرف آن قرار دهید . کمد باید در محلی قرار داده شود که از تخت خواب بیشترین فاصله را داشته باشد و خطری برای تخت خواب نداشته باشد . آینه نباید روبروی تخت خواب قرار گیرید که هنگام خوابیدن تصویرتان در آن بیفتد و آرامشتان به هم بخورد . باید کنار تخت خواب یک پریز برق قرار داشته باشد تا وقتی می خواهید بلند شوید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید .

اگر یک تخت خواب ساده دارید برای جلوه دادن به آن از روتختی های زیبا و شیک استفاده کنید ، رنگ روتختی را از رنگ های شاد و روشن انتخاب کنید . چند عدد بالش و کوسن با رنگ های مختلف و زیبا روی تخت خواب قرار دهید تا زیبایی آن را چند برابر کند .

 

چیدمان اتاق خواب ساده
چیدمان اتاق خواب ساده

 

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • مهشید سهیلی

نظرات (۱)

عکس شماره 2 طراحی دکور جالبی داشت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی